Strona główna  >   Lista aktualności   >   Innowacyjne metody pracy z klientem

Innowacyjne metody pracy z klientem

W dniach 1-3 października przedstawiciele jednostek MWK OHP działających w ramach utrzymania rezultatów projektu „OHP jako realizator usług rynku pracy” wzięli udział w szkoleniu zorganizowanym przez Komendę Główną OHP w Europejskim Centrum Kształcenia i Wychowania w Roskoszy. Otwarcia i przywitania przybyłych uczestników dokonała Pani Monika Kieres - główny organizator ds. doradztwa zawodowego Biura Rynku Pracy KG OHP oraz Pan Karol Sudewicz – dyrektor ECKiW w Roskoszy. W ramach zaproponowanego przedsięwzięcia doradcy zawodowi realizowali treści związane z indywidualnym i grupowym doradztwem edukacyjno-zawodowym w kontekście metod i narzędzi pracy , pośrednicy pracy i specjaliści ds. rozwoju zawodowego z kolei  poruszali na warsztatach tematykę nowoczesnego pośrednictwa pracy z klientem. Celem szkoleń było zdobycie nowej wiedzy i umiejętności niezbędnych w codziennym realizowaniu obowiązków zawodowych na swoich stanowiskach pracy. Powyższa inicjatywa była także  idealną okazją do wzajemnego inspirowania się, wymiany doświadczeń oraz dobrych praktyk. Warsztaty przeprowadzili doświadczeni szkoleniowcy z Centrum Wsparcia Aktywności i Rozwoju „Virtus”, platformy „Akademia Webinaru”, kwartalnika „Doradca Kariery” oraz pośrednik pracy Krajowego Centrum Pracy i  analityk Rokanan Group - praktyk Ogólnej Teorii Innowacji (GTI). Kadra OHP miała również okazję zwiedzić znajdującą się na terenie Europejskiego Centrum Kształcenia i Wychowania „wioskę ginących zawodów”, w której znajdują się kompleksowo wyposażone warsztaty do nauki w zawodach: kowal, kołodziej, rymarz, tkacz, zdun, kamieniarz, dekarz, piekarz, cukiernik i wędliniarz. Młodzież poprzez udział w takich szkoleniach ma szansę na zdobycie nowego i ciekawego zawodu, rozwinięcie zainteresowań, zdobycie nietypowych obecnie umiejętności, które cieszą się dziś coraz większym zainteresowaniem.
Udział w powyższym szkoleniu pozwolił kadrze zainspirować się do dalszej pracy, a wymiana doświadczeń do zastosowania i wprowadzenia w swoja codzienna prace nowych – innowacyjnych i kreatywnych metod pracy z klientem. 

DATA PUBLIKACJI: 2018-10-03 » Pozostałe aktualności