Strona główna  >   PEŁNOMOCNIK DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW OBRONNOŚCI

PEŁNOMOCNIK DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW OBRONNOŚCI

 Ogłoszenie o naborze na stanowisko 45.2021

Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Czerniakowska 71 w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko PEŁNOMOCNIKA DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW OBRONNOŚCI:

 

Wymiar etatu 1/4

Autor: Zespół Kadr i Szkoleń

01.07.2021r.

Do głównych zadań na stanowisku będzie należało m.in. :

  • Opracowywanie i przedstawianie do akceptacji kierownikowi jednostki organizacyjnej projektów dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym:
    • dokumentacji określającej sposób i tryb przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli "poufne",
    • instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą, 
    • planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego,
    • decyzji (rozkazu) kierownika jednostki organizacyjnej w sprawie organizacji systemu przepustkowego w jednostce organizacyjnej

  • Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych funkcjonujących w jednostce organizacyjnej, w których są przetwarzane informacje niejawne, poprzez nadzór nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony   informacji niejawnych;
  • Prowadzenie kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji w jednostce organizacyjnej;
  • Organizowanie w pierwszym kwartale każdego roku kalendarzowego kontroli okresowych ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne w jednostce organizacyjnej oraz nadzorowanie ich   przebiegu;
  • Prowadzenie, w postaci papierowej lub elektronicznej, i aktualizowanie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do   dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, obejmującego wyłącznie informacje;
  • Organizowanie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • Szacowanie ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej;
  • Wdrożenie wytycznych, zaleceń i instrukcji dotyczących postępowania z informacjami niejawnymi międzynarodowymi, wydawanymi przez krajową władzę bezpieczeństwa;
  • Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych;
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz przedstawianie wyników tych postępowań i wynikających z nich wniosków kierownikowi jednostki       organizacyjnej;
  • Sporządzanie i przedkładanie kierownikowi jednostki organizacyjnej okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania w jednostce organizacyjnej przepisów o ochronie informacji niejawnych.

 

Niezbędne wymagania:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • Odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW;
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW.

 

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych;
  • Znajomość przepisów dotyczących zarządzania kryzysowego;
  • Znajomość przepisów dotyczących spraw obronnych;
  • Doświadczenie zawodowe –wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  • Umiejętności: współpracy, komunikacji, analitycznego myślenia;
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

ˇ         

Dodatkowymi atutami będą:

  • Wiedza zawodowa;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętności pracy w grupie;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Systematyczność i samodzielność;
  • Terminowość i sumienność.

 

Dodatkowe informacje Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy zapewnia:

  • Pracę w stabilnej instytucji w ramach umowy o pracę;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;
  • System premii i nagród;
  • Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.

 

Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej prosimy przesłać do Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie za pomocą poczty elektronicznej na adres: kadry@mazowiecka.ohp.pl do dnia 15.07.2021 r.


Niezbędne dokumenty:

  1. KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
  2. OŚWIADCZENIE DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych

Kandydaci, którzy przesłali dokumentację wymaganą do procesu rekrutacji, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższym zapisem:

Zgodnie z art. 6 ust. 1lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w: kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jak również w oświadczeniu dla kandydatów ubiegających się o stanowisko urzędnicze, w celu udziału w procesie rekrutacji, prowadzonym przez Mazowiecką Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie, ul. Czerniakowska 71.