Do głównych zadań na stanowisku będzie należało m.in. :
- Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Niezbędne wymagania:- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- Spełnienie przynajmniej jednego warunku:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości;
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- posiadanie certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Znajomość aktów prawnych regulujących kwestie związane z pracą w księgowości m.in:
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
- Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;
- Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Znajomość systemów Quorum (moduły F-K. Płace, Środki trwałe, QDeklaracje, QJPK, Magazyn PPK), Trezor, NBE, BGK,
- Wiedza
merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań
audytu wewnętrznego, w tym m. in.: znajomość technik i metodologii
audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka,
- Umiejętności: współpracy, komunikacji, analitycznego myślenia,
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Doświadczenie zawodowe –wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Dodatkowymi atutami będą:
- Wiedza zawodowa;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność;
- Umiejętności pracy w grupie;
- Dobra organizacja pracy;
- Systematyczność i samodzielność;
- Terminowość i sumienność.
Dodatkowe informacje Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy zapewnia:
- Pracę w stabilnej instytucji w ramach umowy o pracę;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;
- System premii i nagród;
- Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.
Dokumenty
aplikacyjne w formie elektronicznej prosimy przesłać do Mazowieckiej
Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie za pomocą
poczty elektronicznej na adres: kadry@mazowiecka.ohp.pl do dnia 27.05.2021 r.
Niezbędne dokumenty:
Kandydaci, którzy przesłali dokumentację wymaganą do procesu
rekrutacji, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z
poniższym zapisem:
Zgodnie z art. 6 ust. 1lit. a
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w: kwestionariuszu osobowym dla osoby
ubiegającej się o zatrudnienie, jak również w oświadczeniu dla
kandydatów ubiegających się o stanowisko urzędnicze, w celu udziału w
procesie rekrutacji, prowadzonym przez Mazowiecką Wojewódzką Komendę
Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie, ul. Czerniakowska 71.