Strona główna  >   AUDYTOR WEWNĘTRZNY

AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko nr 18.2021
Autor: Zespół Kadr i BHP
24.03.2021


Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Czerniakowska 71 w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO
Wymiar etatu 1/1

Do głównych zadań na stanowisku będzie należało m.in. :
  • Planowanie i przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie i jednostkach podległych Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy zgodnie z zatwierdzonymi planami kontroli lub poleceniem Komendanta,
  • Wykonywanie czynności kontroli i audytu na zasadach określonych w przepisach prawa,
  • Opracowywanie rocznych planów kontroli oraz przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli oraz zaleceń pokontrolnych i monitorowanie ich wykonania,
  • Wspomaganie działań z zakresu bezpieczeństwa informacji poprzez opracowywanie strategii kontroli w korelacji z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.

Niezbędne wymagania:
  • Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
    1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
    2. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
    3. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami , do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków (nie dotyczy obywateli RP),
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w ust. 2 pkt 5 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
    1. przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
    2. realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 505 ze zm.),
    3. nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1200),

Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
  • znajomość aktów prawnych regulujących kwestie związane z prowadzeniem audytu wewnętrznego,
  • wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m. in.: znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka,
  • umiejętności: współpracy, komunikacji, analitycznego myślenia,
  • zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • doświadczenie zawodowe –wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Wiedza zawodowa;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętności pracy w grupie;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Systematyczność i samodzielność;
  • Terminowość i sumienność.

Dodatkowe informacje Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy zapewnia:
  • Pracę w stabilnej instytucji w ramach umowy o pracę;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;
  • System premii i nagród;
  • Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.

Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej prosimy przesłać do Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie za pomocą poczty elektronicznej na adres: kadry@mazowiecka.ohp.pl do dnia 06.04.2021 r.

Niezbędne dokumenty:



Kandydaci, którzy przesłali dokumentację wymaganą do procesu rekrutacji, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższym zapisem:

Zgodnie z art. 6 ust. 1lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w: kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jak również w oświadczeniu dla kandydatów ubiegających się o stanowisko urzędnicze, w celu udziału w procesie rekrutacji, prowadzonym przez Mazowiecką Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie, ul. Czerniakowska 71.